I.
Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek
1.
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou „VOP“)
platí pro nákup knih, e-booků (elektronických knih), kurzů a video kurzů
(v dalším textu vše též jako „produkt“, „produkty“) přes webové
rozhraní www.kurzypsani.cz. Provozovatelem webu je Ing. Klára
Dvořáková, IČ: 71661301 (dále jen „Poskytovatel“).
2.
Nákup produktů probíhá na základě Kupní smlouvy uzavírané mezi
Poskytovatelem (coby Prodávajícím) a Kupujícím. Proces uzavírání Kupní
smlouvy je podrobně popsán v čl. III. VOP. Tyto VOP jsou dokumentem,
který je nedílnou součástí Kupní smlouvy a podrobně uvádí a vysvětluje
práva a povinnosti obou stran Kupní smlouvy, tedy Kupujícího i
Poskytovatele. Poskytování wokrshopů probíhá na základě Smlouvy o
poskytování služeb uzavřené mezi Poskytovatelem a Klientem (jako
příjemcem služby). I proces uzavírání této smlouvy je popsán podrobně
níže v těchto VOP, v čl. III. Pokud je ve VOP užíván pouze pojem
„Smlouva“, rozumí se tím jak Kupní smlouva, tak Smlouva o poskytování
služeb. Ujednání, která jsou v Kupní smlouvě nebo Smlouvě o poskytování
služeb odlišná od ustanovení VOP, mají přednost (tedy text Smlouvy je
nad textem VOP).
3. VOP obsahují informace, které
potřebujete mít k dispozici ještě před tím, než u mě jako Poskytovatele
nakoupíte vybrané produkty nebo objednáte služby. Prosím, přečtěte si
VOP pečlivě a v případě, že k nim budete mít připomínky či dotazy,
kontaktujte mě ještě před odesláním objednávky (tj. před kliknutím na
tlačítko „Odeslat“). Kontakty naleznete v čl. II. VOP. Tím, že kliknete
na tlačítko „Odeslat“ a předtím zaškrtnete políčko souhlasu s obchodními
podmínkami mi dáváte signál, že jste VOP viděli, četli a souhlasíte s
takovým průběhem nákupu a spolupráce, jaký zde popisuji.
5. Ve VOP máte k dispozici všechny podstatné informace. A tady je podrobnější obsah:
Obsah VOP:
1. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu obchodních podmínek
2. Důležité pojmy (definice)
3. Objednávka a uzavření Smlouvy
4. Cena produktů a služeb a platba
5. Dodací podmínky a storno podmínky
6. Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem
7. Odstoupení od Smlouvy
8. Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád
9. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů
10. Závěrečná ustanovení
II.
Důležité pojmy (definice)
1. POSKYTOVATEL (PRODÁVAJÍCÍ):
Poskytovatelem je:
Ing. Klára Dvořáková
IČ: 71661301
Místo podnikání (i adresa pro doručování): Šafaříkova 277, 252 63 Roztoky
Úřad příslušný podle §71 odst. 2 živnostenského zákona: Městský úřad Černošice
Kontaktní telefon: +420 604 105 231
Mail: klara.dvorakova(@)gmail.com
Nejsem plátcem daně z přidané hodnoty.
2.
KUPUJÍCÍ/KLIENT. Kupujícím se stanete, pokud prostřednictvím webového
rozhraní www.kurzypsani.cz se mnou uzavřete Kupní smlouvu, a tím
koupíte některý z produktů uvedených na tomto webovém rozhraní. Klientem
se stanete, když prostřednictvím téhož webového rozhraní se mnou
uzavřete Smlouvu o poskytování služeb. Kupujícím/Klientem můžete být
coby podnikatel (podnikající fyzická osoba často také uváděná jako OSVČ a
nebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost) a nebo
spotřebitel. V dalším textu bude používán jediné označení – Klient.
3.
SPOTŘEBITEL. Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která
nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného
výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO,
budu mít zato, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel a ne jako
spotřebitel.
4. SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA. Je to
Smlouva, ve které jako Klient vystupuje spotřebitel. Podle platných
zákonů je spotřebitel více chráněn než Klient, který není spotřebitelem.
Současně má Poskytovatel i více povinností vůči spotřebiteli než vůči
jinému Klientovi a je povinen poskytnout spotřebiteli informace
stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele.
Je-li kupujícím jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení
VOP, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele.
5.
SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Je to Smlouva, která je uzavřena
prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by
se Poskytovatel a Klient museli pro její uzavření osobně potkat,
protože ji uzavírají přes webové rozhraní nebo prostřednictvím mailové
komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních
prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku
(zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte
sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem resp.
poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně
souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
6.
ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY. Jsou to platné právní předpisy, kterými se
řídí vztah mezi Klientem a Poskytovatelem. Jde zejména o zákon č.
89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je
Klientem spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele. Ochrana osobních údajů se řídí zejména zákonem č. 101/2000
Sb., o ochraně osobních údajů.
III.
Objednávka a uzavření Smlouvy
1. Jako
Klient objednáváte produkty i kurzy zásadně přes webové rozhraní, tj.
skrze objednávkový systém na webových stránkách, vyplněním zde
umístěného formuláře.
2. POPIS PRODUKTŮ A SLUŽEB. Na
webovém rozhraní www.kurzypsani.cz naleznete veškeré mé produkty i
služby, včetně produktů poskytovaných zdarma, s podrobným popisem jejich
formy, obsahu, s uvedením pro koho jsou určeny a jaký přínos od nich
můžete očekávat. Veškeré prezentace produktů a služeb uvedené na webovém
rozhraní jsou informativního charakteru. Jako Poskytovatel nejsem
povinna uzavřít Smlouvu ohledně těchto produktů a služeb. Ustanovení §
1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.
3. OBJEDNÁNÍ PRODUKTŮ a
KURZŮ (s termínem konání již uvedeným na webovém rozhraní): Pro
objednání přes webové rozhraní slouží objednávkový formulář, kde jako
Klient vyplníte své kontaktní údaje (jméno, příjmení, adresu, mail, při
objednávce na firmu i údaje o firmě, IČ, DIČ), informace o objednávaném
produktu či kurzu a vyberete způsob úhrady.
Před
odesláním objednávky vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené
do objednávkového formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a
nesrovnalosti. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Odeslat“.
O
obdržení objednávky vás budu informovat mailem zaslaným na vaši
elektronickou adresu, kterou jste zadali v objednávce. Informace o
obdržení objednávky je zasílána automaticky a nejedná se o přijetí
objednávky z mé strany, pokud to není v tomto potvrzení výslovně
uvedeno. Není-li v potvrzení uvedeno, že objednávku přijímám, zašlu vám
informaci o přijetí objednávky v následném mailu. Do okamžiku než je vám
doručeno potvrzení o přijetí vaší objednávky, je možné telefonicky nebo
mailem (na adresu uvedenou v čl. II. VOP) objednávku zrušit. Doručením
potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou v
objednávce je Smlouva týkající se produktu uzavřena. Jakékoli změny
uzavřené Smlouvy (včetně zrušení objednávky) jsou poté možné jen na
základě dohody se mnou.
V pochybnostech vás mohu
kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se
pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána
a takovou objednávkou se nadále nezabývám.
Objednávat
produkty přes webové rozhraní nebo mailem je možné 24 hodin denně, 7
dní v týdnu. Upozorňuji však, že výjimečně může dojít k dočasné
nedostupnosti webu v důsledku nutné údržby webu a nebo v důsledku
okolností, za které neodpovídám, jako jsou výpadky připojení k
internetové síti.
4. Smlouva i VOP se uzavírají v
českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše
objednávka, její přijetí z mé strany a tyto VOP. Smlouvu archivuji v
elektronické podobě, není přístupná.
IV.
Cena produktů a služeb a platba
1. CENA
PRODUKTŮ A SLUŽEB. U jednotlivých položek produktů a u kurzů je na
webovém rozhraní uvedena i jejich cena. Ceny jsou platné po celou dobu,
kdy jsou na webovém rozhraní uvedeny. Ceny kurzů zahrnují náklady
spojené s realizací akce, tedy i náklady na pronájem prostor vč.
technického vybavení, organizační a materiálové zajištění, pokud není
uvedeno jinak v popisu akce. Jedná se o konečné ceny, protože s ohledem
na charakter produktů a služeb (tj. kurzů) nevznikají náklady na dopravu
ani jiné náklady spojené s jejich dodáním.
2.
Sjednanou kupní cenou či cenou za účast na kurzu (dále jen „cena“) je
cena uvedená u produktu či služby v okamžiku odeslání vaší objednávky
(uvedená v odeslaném objednávkovém formuláři). Pokud by došlo ke zjevné
chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především
překlep, chyba při zadávání cen) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání
Smlouvy, pak nejsem povinna vám za takovou zjevně chybnou cenu produkt
nebo službu dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému
potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany
i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsem oprávněna od Smlouvy
odstoupit. Dojde-li ke změně ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a
jejím potvrzením z mé strany, platí cena platná v okamžiku odeslání
objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.
3.
Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna vám produkt či
službu dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny. Do okamžiku úplného
zaplacení kupní ceny zůstává produkt v mém vlastnictví.
4. ZPŮSOB PLATBY. Sjednanou cenu je možné uhradit následujícími způsoby:
-
bezhotovostně bankovním převodem na můj bankovní účet: pokyny k platbě,
v podobě zálohové faktury, obdržíte v mailu potvrzujícím přijetí
objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní
symbol, aby mohla být platba rychle spárována a produkt co nejdříve
dodán.
- bezhotovostně online platební kartou nebo tzv.
rychlým online bankovním převodem prostřednictvím platebního portálu.
Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti GOPAY
s.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních
karet a online
bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému
bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti
GOPAY s.r.o. Tyto údaje se mnou uvedená společnost nesdílí a nemám k nim přístup.“
Případné
další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní nebo mohou být
mezi námi výslovně dohodnuty. Kupní cena se hradí v korunách českých.
5. SPLATNOST KUPNÍ CENY.
V
případě bezhotovostního převodu je cena splatná do 7 dnů od potvrzení
přijetí objednávky. Datum splatnosti je uvedené v pokynech k platbě, v
zálohové faktuře. V případě kurzu musí být cena uhrazena tak, aby
nejpozději tři pracovní dny před konáním kurzu byla připsána na můj
bankovní účet. Kupní cena je považována za zaplacenou v okamžiku, kdy je
příslušná částka připsána na můj bankovní účet.
V
případě bezhotovostního převodu provedeného na základě zálohové faktury
vám o přijetí platby vystavím a na mail uvedený v objednávce zašlu
doklad o přijaté platbě fakturu, která zároveň slouží i jako dodací
list.
Ustanovení § 2119 odst. 1 NOZ se nepoužije
Produkty ani kurzy není možné hradit formou splátkového kalendáře.
V.
A. Dodací podmínky produktů (e-booků, videokurzů, mluvené slovo)
1.
ZPŮSOB DODÁNÍ PRODUKTU. Při koupi ebooku, videokurzu nebo mp3 záznamu
bude digitální obsah ve formátu .docx nebo pdf (e-book), .mp3(mluvené
slovo) nebo .avi (video) nebo odkaz pro jejich stažení či spuštění dodán
po zaplacení kupní ceny na vámi v objednávce sdělenou mailovou adresu.
2.
DODACÍ LHŮTA. Délka dodací lhůty závisí na zvoleném způsobu platby.
Je-li platba prováděna běžným bankovním převodem, bude produkt dodán
nejpozději do 3 pracovních dnů poté, kdy bude platba připsána na můj
bankovní účet. U platby online platební kartou nebo rychlým online
převodem bude produkt dodán obratem po provedení platby.
3. NÁKLADY NA DOPRAVU. S ohledem na charakter produktů nevznikají náklady na dopravu.
4.
Po dodání produktu si, prosím, co nejdříve zkontrolujte funkčnost a
dostupnost obsahu, a zjistíte-li nedostatky nebo vady, kontaktujte mě
prosím, abych mohla provést nápravu. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. VIII
těchto VOP.
5. Digitální obsah (videokurz, ebook,
mluvené slovo) vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici
hardwarové a softwarové vybavení umožňující zejména otevřít a pracovat s
dokumenty ve formátu .docx nebo .pdf a přehrávání video a audio souborů
(podrobnosti obsahuje čl. VI. VOP).
B. Dodací a storno podmínky kurzů
1.
ZPŮSOB DODÁNÍ: Kurz bude dodán (uskutečněn) dle podmínek uvedených v
popisu akce na webovém rozhraní nebo individuálně sjednaných. Klient má
právo absolvovat kurz za podmínky řádné úhrady celé ceny. Jako
Poskytovatel jsem oprávněna změnit jednostranně podmínky klientem
zvolené vzdělávací akce např. čas konání, místo konání v rámci stejné
obce/města, přičemž vás o tom samozřejmě co nejdříve vyrozumím.
Odpovídám i za to, že změnou podmínek nebude dotčen účel kurzu. Kurz se
uskuteční pouze v případě, že si ji objedná a uhradí minimální počet
zájemců stanovený Poskytovatelem tj. 6 osob. V opačném případě či zásahu vyšší moci
si vyhrazuji právo kurz zrušit. V takovém případě všechny přihlášené
účastníky včas budu informovat.
2. MOŽNOST ÚČASTI
NÁHRADNÍKA: Na kurz můžete místo sebe vyslat náhradníka v případě, že se
z vážných důvodů nemůžete jako Klient zúčastnit objednaného kurzu, za
že je to vzhledem k obsahu kurzu přípustné a možné. V případě vyslání
náhradníka mě prosím co nejdříve mailem nebo telefonicky tuto skutečnost
a pokud možno i důvod sdělte.
3. VZDĚLÁVACÍ MATERIÁLY A
INFORMACE: Veškeré informace a jakékoliv písemné podklady, materiály,
skripta, zvukové záznamy a nosiče, doporučení, techniky, údaje osobního
charakteru a další metody předávané lektorem vedoucí akci jsou určeny
pouze pro účely konkrétní vzdělávací akce a osobní potřebu jednotlivých
Klientů. Není dovoleno je bez mého vědomí a předchozího písemného
souhlasu jakkoliv sdělovat a předávat dál třetím osobám, upravovat,
rozšiřovat a kopírovat je v celém či částečném rozsahu, používat k
jakýmkoliv komerčním účelům či jinde publikovat. Klient, Poskytovatel i
případný další lektor účastnící se kurzu berou tímto na vědomí, že
veškeré informace, které o sobě vzájemně účastníci i lektor při studiu
získají, jsou pokládány za velmi důvěrné a citlivé a s jako takovými
budou s nimi nakládat.
4. ODPOVĚDNOST V PRŮBĚHU
VZDĚLÁVACÍ AKCE: Klient je v celém průběhu vzdělávací akce za sebe, svá
rozhodnutí a své jednání vůči sobě i ostatním zcela odpovědný. Každý
Klient bere na vědomí, že během akce a případné terapeutické práce,
kterou účastník sám vede či se jí sám účastní, může docházet k
fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení. Vzdělávací akce není
náhražkou za lékařskou či psychoterapeutickou péči. V případě, že
kterýkoliv účastník v průběhu vzdělávací akce podstupuje jakýkoliv druh
léčby, zavazuje se informovat lektora o této skutečnosti a o charakteru
obtíží, které jsou důvodem léčby. Zároveň se doporučuje účast ve výcviku
konzultovat se svým ošetřujícím lékařem. Každý účastník je odpovědný za
případné škody způsobené sobě nebo dalším Klientům svým neuváženým či
jiným chováním či za škody jím způsobené na majetku a zařízení prostor,
jež užívá v průběhu konání kurzu.
5. MOŽNOST VYLOUČIT
KLIENTA Z ÚČASTI: Klienti jsou povinni při účasti na kurzu nenarušovat
jeho průběh, přičemž za rušení je považován i pozdní příchod. Jsem
oprávněná Klienta vyloučit z účasti na kurzu či jeho části v případě, že
Klient nerespektoval tyto VOP a v důsledku toho jakkoliv poškodil
průběh kurzu, ostatní Klienty či lektora anebo v případě, že bude průběh
akce resp. jednotlivých setkání narušovat nevhodným chováním (tj.
chováním proti pravidlům slušného soužití). V případě vyloučení Klienta z
kurzu nemá Klient nárok na vrácení již zaplacené ceny, a to ani její
části.
6. STORNO PODMÍNKY:
Pořadatel má právo kurz zrušit. V
případě, že by kurz byl zrušen z důvodů na straně Pořadatele a vy jako Klient
jste již cenu hradili, obdržíte do 14 dnů ode dne, kdy bude rozhodnuto o
zrušení kurzu, zpět celou zaplacenou částku, pokud se výslovně
nedohodneme na použití platby na náhradní akci dle vašeho výběru či na
jiném řešení. Nebude-li dohodnuto jinak, bude vám platba vrácena stejným
způsobem jako byla přijata.
Jako Klient jste
oprávněni svoji účast na vzdělávací akci zrušit. V případě že jste již
uhradili cenu kurzu a zrušíte účast nejpozději 14 dní před konáním
kurzu, vrátím vám 100% zaplacené ceny. Pokud účast zrušíte v době 13 až 7
dní před konáním kurzu, vrátím vám 70% zaplacené ceny. Při zrušení
účasti 6 až 4 dny před konáním kurzu vám vrátím 50%. A zrušíte-li účast v
době 3 a méně dnů před zahájením kurzu, nebude vám zaplacená cena
vrácena, ale můžete za sebe vyslat náhradníka, umožňuje-li to obsah a
charakter kurzu a nebo se můžeme dohodnout na převod 50% vámi zaplacené
ceny na úhradu části ceny jiného kurzu.
7. SOUHLAS S
POŘIZOVÁNÍM A UŽITÍM FOTOGRAFIÍ A VIDEOZÁZNAMŮ. Přihlášením na kurz a
zaplacením jeho ceny dáváte souhlas s tím, aby v průběhu akce byly
pořizovány fotografie a videozáznamy i vaší osoby jako účastníka akce a
aby byly užity k dokumentaci na internetových stránkách a v mých
propagačních materiálech. Tento souhlas jste oprávněni kdykoli později
odvolat prostřednictvím mailové zprávy zaslané na moji mailovou adresu
či dopisem zaslaným na doručovací adresu uvedenou výše v čl. II VOP. U
fotografií a záznamů nebudou uvedeny žádné vaše další osobní údaje,
pokud se na tom výslovně nedohodneme.
VI.
Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem
1.
Produkty (digitální obsah) zasílám pouze vám, jako Klientovi, na vaši
elektronickou adresu, případně zpřístupněním adresy webové stránky, kde
je obsah umístěn. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste
měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a
pracovat s dokumenty ve formátu .docx a pdf. Čtené knihy a obsah
videokurzu přehrajete s pomocí internetového prohlížeče podporující
audio přehrávání. Software musí obsahovat obvyklé zvukové kodeky. Pro
online přehrávání obsahu je nezbytné, abyste byli připojeni k síti
internet s dostatečnou rychlostí připojení. Dále je nutné, aby váš
hardware umožňoval zvukový výstup. Neodpovídám za nedostupnost obsahu v
případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti vašeho internetového připojení.
Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě
údržby dat nebo výpadků serveru. Webové stránky mohou být aktualizovány
bez předchozího upozornění.
2. Digitální obsah je
chráněn autorským právem a není možné jej bez mého výslovného souhlasu
dále šířit nebo umožnit jeho užití dalšími osobami. Produkty slouží
pouze ke vzdělávacím účelům a informačním účelům a jsou vytvořeny s
využitím mých znalostí a zkušeností. Jedná se o návody a doporučení a
záleží na vašich schopnostech a dalších okolnostech, jaké výsledky s
jejich pomocí dosáhnete. Tyto produkty nemohou nahradit osobní
konzultaci, terapii a nejsou zdravotní službou, a tedy nenahrazují ani
lékařskou či jinou zdravotní péči. Neodpovídám za váš případný neúspěch v
aplikaci postupů, rad a doporučení uvedených v produktu.
VII.
Odstoupení od Smlouvy
1. Podle § 1829 odst.
1 NOZ máte právo od uzavřené Kupní smlouvy (týkající se produktů) bez
udání důvodů ve lhůtě 14 dní ode dne dodání produktu. Tuto možnost
poskytuji všem Kupujícím, byť ze zákona vyplývá pouze pro Spotřebitele.
Pokud se rozhodnete této možnosti využít, pak v této 14denní lhůtě musí
být odstoupení od Smlouvy odesláno mailem na klara.dvorakova(@)gmail.com nebo
odesláno poštou na moji adresu uvedenou v čl. II. VOP, případně na tuto
adresu doručeno osobně či prostřednictvím jiné osoby. Odstoupit lze i
vyplněním formuláře, který naleznete zde.
V případě použití vzorového formuláře vám bez zbytečného odkladu
potvrdím jeho přijetí. Odstoupení nemusíte nijak odůvodňovat.
Odstoupením od Kupní smlouvy se smlouva od počátku ruší a já jsem
povinna vám vrátit zaplacenou cenu (viz v dalším odstavci) a vy ztrácíte
oprávnění zaslaný produkt používat a dovoluji si vás požádat, abyste v
takovém případě produkt smazali, neboť jeho užívání by pak již bylo v
rozporu s mými autorskými právy dle zákona.
2.
Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vám vrátím peníze, které
jsem od vás přijala jako platbu za produkt. Při odstoupení od Smlouvy
vám peníze vrátím stejným způsobem, jakým jste je uhradili (tj. např.
bankovním převodem), leda byste souhlasili s jiným způsobem platby, se
kterým by pro vás nebyly spojeny další náklady.
3. V
případě uzavření Smlouvy o poskytnutí služeb (týkající se kurzů) není
možné od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodů (§ 1837 písm. j) NOZ),
máte ovšem možnost storna účasti (podrobnosti jsou výše v čl. V. části
B).
4. V případě, že by z vaší strany nedošlo k úhradě
celé sjednané ceny ani do 30 dnů po uzavření kupní smlouvy, mám právo od
smlouvy odstoupit. Odstoupení v takovém případě nabývá účinnosti
okamžikem, kdy vám jej doručím mailem či na běžnou adresu uvedenou v
objednávce. V případě, že jsem od vás obdržela před svým odstoupením od
Smlouvy nějakou platbu, vrátím vám ji do týdne od odstoupení od Smlouvy,
nebude-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak.
5. Od Smlouvy lze dále odstoupit v případech stanovených zákonem.
6.
Je-li vám společně s produktem nebo objednávkou kurzu poskytnut dárek,
je darovací smlouva mezi námi uzavřena s rozvazovací podmínkou, že
dojde-li k odstoupení od Smlouvy z vaší strany bez uvedení důvodů,
pozbývá darovací smlouva účinnost a jste povinni mi poskytnutý dárek
nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vrátit. Veškeré dárky a
bonusy jsou zasílány či zpřístupněny až po úhradě sjednané ceny
produktu, není-li na webovém rozhraní uvedeno jinak.
VIII.
Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád
1.
Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právním i předpisy,
zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2112 a § 2165 až 2174
NOZ.
2. Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 a § 2161 až 2164 NOZ.
3.
Jako Poskytovatel vám odpovídám, že produkt při převzetí nemá vady.
Jste-li spotřebitelem, pak v případě, že se vada projeví do 6 měsíců od
převzetí, má se za to, že produkt byl vadný již při převzetí. Jste-li
spotřebitelem, odpovídám i za to, že se vady nevyskytnou v záruční době,
která činí 24 měsíců od převzetí zboží. Nejste-li spotřebitelem, záruku
neposkytuji a odpovídám vám pouze za vady, které má produkt při
převzetí. Jako Poskytovatel vám rovněž odpovídám, že poskytnutá služba
nemá vady. Vadu u mě uplatněte bez zbytečného odkladu po jejím zjištění,
nejpozději však lze uplatnit do 6 měsíců od poskytnutí služby.
4.
V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit nebo v případě
opakovaného výskytu vady po opravě nebo výskytu většího počtu vad máte
právo požadovat výměnu produktu za nový a nebo od smlouvy odstoupit. V
případě odstranitelné vady na dosud nepoužitém produktu můžete požadovat
odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny a nebo, není-li to
neúměrné, požadovat výměnu produktu za nový. V případě, že neodstoupíte
od smlouvy nebo neuplatníte právo na dodání nového produktu bez vad nebo
na výměnu součásti či opravu produktu, můžete požadovat přiměřenou
slevu. Přiměřenou slevu můžete žádat i v případě, že bych nebyla schopni
vám nový produkt bez vad dodat, vyměnit vadnou součást nebo produkt
opravit, stejně tak i v případě, že bych nezjednala nápravu v přiměřené
době nebo že by vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.
5.
Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud byste před převzetím
produktu věděli, že produkt má vadu, anebo byste vadu sami způsobili.
Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na opotřebení
způsobené jeho užíváním, na vady způsobené nesprávným užíváním produktu,
nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným uchováváním.
6.
Reklamaci u mě uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. O
reklamaci mě můžete předem informovat i telefonicky nebo mailem. Pokud
vám produkt nebyl dodán v dodací lhůtě, prosím, zkontrolujte nejprve
složky „hromadná pošta“ nebo spam. Pokud ani tam produkt nenaleznete,
uplatněte reklamaci dle tohoto odstavce. Uvítám, pokud k reklamaci
přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a
návrh řešení reklamace. Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O uplatnění a
vyřízení reklamace vám poskytnu písemné potvrzení.
IX.
Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů
1.
Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou
stížnost, kontaktujte nás prosím na adrese uvedené v čl. II. VOP nebo na
elektronické adrese klara.dvorakova(@)gmail.com.
2. Podnikám na
základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný
živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně
spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o
ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na
tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
3.
Pokud mezi mnou jako Poskytovatelem a Spotřebitelem dojde ke
spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení.
Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k
mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce
www.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů
online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
X.
Závěrečná ustanovení
1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Klienta ze smlouvy vyplývající.
2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete zde.
3.
Vezměte prosím na vědomí, že jsem oprávněná tyto VOP jednostranně
měnit, pro Klienta však vždy platí text obchodních podmínek účinný v
okamžiku odeslání objednávky.
4. Tyto VOP jsou účinné od 27. 8. 2019.